Székhelyszolgálat
Cégünk legújabb szolgáltatása azoknak a cégeknek, akiknek nincs szükségük saját irodára, de nem is a lakásban, vagy egy garázsban, esetleg egy panelház aljából kialakított helyiségben szeretné tudni cége székhelyét, de fontos, hogy budapesti székhellyel rendelkezzen. Cégünk alaptevékenységébÅ‘l – irodák bérbeadása – következik, hogy eleve rendelkezésünkre áll egy irodaház, ahol az Ön igényeinek megfelelÅ‘ tárgyalót tudunk biztosítani megbeszéléseinek lebonyolítására. Nálunk gyors, pontos, rugalmas, segítÅ‘kész, teljes munkaidÅ‘ben elérhetÅ‘ kolléga áll a rendelkezésére minimális havi díjazásért. Alapszolgáltatásunkon – székhelyszolgáltatás – kívül kiegészítÅ‘ szolgáltatásokat is tartalmaznak csomagjaink.
Cégünknél továbbra is biztonságban tudhatja székhelyét; a 2017. július 1-tÅ‘l hatályos 7/2017 (VI.1), többször módosított IM rendelet a székhelyszolgáltatásról, valamint ’A pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelÅ‘zésérÅ‘l és megakadályozásáról szóló’ 2017. évi LIII. tv. (Pmt) 65. $ (1) bekezdése alapján kötelezÅ‘en elÅ‘írt BelsÅ‘ Szabályzatunkat 2020. június 2-án 43280844970 iktatószámú Határozatban hagyta jóvá a NAV.
Ugyanezen jogszabályokban kötelezÅ‘en elÅ‘írtaknak megfelelÅ‘en – mely szabályozás minden székhelyszolgáltatóra egyaránt vonatkozik -, a székhelyszolgáltatást csak a NAV Központi Irányítás – Pénzmosás- és Terrorizmus Finanszírozás Elleni Iroda által nyilvántartásba vett Szolgáltató végezheti. Az erre irányuló – a kiegészítÅ‘ dokumentumokkal, információkkal együtt benyújtott – kérelmünket 2020.06.18-ai, 4318373295 iktatószámú Határozatban fogadta el a Hatóság a Pmt. 76/E $ (1) bekezdése alapján. (Fenti Pmt. hatályát 2020-ban terjesztették ki a székhelyszolgáltatókra.)
Saját tulajdonú irodaházunkban, kiemelten ügyfél-központú szemlélettel, magas szintű szolgáltatásokkal állunk rendelkezésükre a továbbiakban is. Immáron 11 éve, még mindig elérhetÅ‘ áron.
Amennyiben további, még részletesebb információra lenne szüksége a székhelyszolgáltatás törvényi, működési hátterérÅ‘l, illetve a szolgáltatók jogszabályi, tárgyi feltételeirÅ‘l, adatközlési és egyéb – rendszeres - kötelezettségeirÅ‘l, készséggel állunk rendelkezésükre elérhetÅ‘ségeinken, vagy ERRE, ERRE és ERRE a linkre kattintva tájékozódhat a jogszabályok között tallózva.
Heading 2
Heading 2
ALAP
BRONZ
6700 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 3 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)
​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa
​
​
ALAP
EZÜST
5600 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 6 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)
​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa
​
​
ALAP
ARANY
4300 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 1 évre
​​
​​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa
​
​
ALAP
BRONZ
7200 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 3 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)
​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa
​
​
ALAP
EZÜST
6100 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 6 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)
​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
​
​
​
ALAP
ARANY
4700 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 1 évre
​​
​​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
​
​
​
Heading 2
Heading 2
ALAP
BRONZ
6700 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 3 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)
​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa
​
​
ALAP
EZÜST
5600 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 6 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)
​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa
​
​
ALAP
ARANY
4300 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 1 évre
​​
​​​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​​
Cégtábla kihelyezés egyszeri díja 1000 Ft+áfa
​
​
PRÉMIUM
BRONZ
8300 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 3 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)​​
​
Havi 1 óra ingyenes tárgyalóhasználat - elÅ‘re egyeztetett idÅ‘pontban. (Ehhez 1 db ingyenes parkolót biztosítunk)
Ennek idejére recepciós szolgáltatás - érkezÅ‘ vendégek fogadása, fénymásolás, italok, kávé, sós-, édes sütemények felszolgálása - utóbbiak külön díjazás ellenében​​​
​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​
Fenti küldemények szkennelése kérésre
​
Faxok kezelése
​
Igény szerint telefonos bejelentkezés havonta egyszer
​
​Cégtábla kihelyezése ingyenesen
​
PRÉMIUM
EZÜST
7100 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 6 hónapra (1 éven belül nem felmondható - jogszabály miatt)​​
​
Havi 1 óra ingyenes tárgyalóhasználat - elÅ‘re egyeztetett idÅ‘pontban. (Ehhez 1 db ingyenes parkolót biztosítunk)
Ennek idejére recepciós szolgáltatás - érkezÅ‘ vendégek fogadása, fénymásolás, italok, kávé, sós-, édes sütemények felszolgálása - utóbbiak külön díjazás ellenében​​​
​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​
Fenti küldemények szkennelése kérésre
​
Faxok kezelése
​
Igény szerint telefonos bejelentkezés havonta egyszer
​
​Cégtábla kihelyezése ingyenesen
​
PRÉMIUM
ARANY
6000 FT
+áfa/hó
Székhelyszolgáltatás 1 évre
​​
​
Havi 1 óra ingyenes tárgyalóhasználat - elÅ‘re egyeztetett idÅ‘pontban. (Ehhez 1 db ingyenes parkolót biztosítunk)
Ennek idejére recepciós szolgáltatás - érkezÅ‘ vendégek fogadása, fénymásolás, italok, kávé, sós-, édes sütemények felszolgálása - utóbbiak külön díjazás ellenében​​​
​
Postai küldemények, levelek átvétele, ezekrÅ‘l e-mail értesítés azonnal MegrendelÅ‘ részére
​
Fenti küldemények szkennelése kérésre
​
Faxok kezelése
​
Igény szerint telefonos bejelentkezés havonta egyszer
​
​Cégtábla kihelyezése ingyenesen
​
I. Kiknek ajánljuk magunkat?
-
Akinek nem mindegy, milyen körülmények között van cégének székhelye – mi önálló irodaházzal rendelkezünk. Ugye nem elegáns tárgyalófeleit a lakására vagy egy kávézóba hívni?
-
Kispest könnyen megközelíthetÅ‘ részén, az ÜllÅ‘i út mellett (a reptérhez is közel), autóval és tömegközlekedéssel is - akár metróval - jól megközelíthetÅ‘ helyen lesz az Ön cégének székhelye!
-
Nem kell parkolási díjat fizetnie, ha hozzánk jön!
-
KedvezÅ‘ek a szolgáltatási díjaink – egy irodabérlés költségeinek töredékéért veheti igénybe színvonalas székhely-szolgáltatásunkat.
-
Olyan külföldi és belföldi induló, vagy már működÅ‘ vállalkozásoknak, amelyek tevékenységéhez nem szükséges jelentÅ‘sebb irodai háttér, vagy nem rendelkeznek megfelelÅ‘ helyiséggel, ahová a székhelyet bejegyeztetik, és nem kívánnak nagy összegeket irodabérlésre áldozni.
-
Azon vállalkozásoknak, amelyeknek sikeressége és hatékonysága szempontjából fontos, hogy Budapesten legyen a székhelye.
-
Aki szeretné, hogy cégének székhelyével kapcsolatosan mindig minden rendben legyen. Nem szeretne idegeskedést, gyomorgörcsöt emiatt? Szeretné elkerülni azt a kellemetlen érzést, amit egy hatósági személy váratlan megjelenése okozhat otthonában?
-
Azoknak, akik tisztában vannak azzal a ténnyel, hogy a NAV(volt APEH) visszavonja azoknak a cégeknek az adószámát, amelyeknek nem tud küldeményt kézbesíteni.
II. Mit nyújtunk?
Székhelyhasználati lehetÅ‘séget.
Használhatja címünket, akár cége hivatalos székhelyeként is.
Irodai szolgáltatást azon cégeknek, egyéni vállalkozóknak, akiknek nem célszerű saját irodát fenntartani.
Komplex adminisztratív ügyintézést, postai küldemények kezelését.
Beérkezett küldeményeirÅ‘l (fax, postai küldemény) értesítjük, (emailben, telefonon), kérésre adott címre továbbítjuk.
Telefon és faxszolgáltatást.
Tárgyalásaihoz, megbeszéléseihez irodát, tárgyalót tudunk biztosítani, ingyen! (szolgáltatás-csomagtól függÅ‘en)
Cégügyintézést stabil ügyvédi háttérrel. (partnerirodával együttműködve)
​
III. Hogyan működik?
SzerzÅ‘déskötés és a szolgáltatási díj befizetése után kiadunk egy befogadó nyilatkozatot, amelynek birtokában jogosulttá válik vállalkozásának székhelyként való bejegyzésére.
Ezután ide irányíthatja levelezését, faxait, esetleges megrendeléseit, telefonjait, és mi a kért módon adunk tájékoztatást a különbözÅ‘ megkeresésekrÅ‘l, a várható hatósági ellenÅ‘rzésekrÅ‘l, stb. ElsÅ‘sorban e-mail útján, ha ez nem jár eredménnyel, telefonon.
ElÅ‘zetes egyeztetés alapján rendelkezésre bocsátjuk tárgyalónkat a bent lévÅ‘ felszerelésekkel üzleti megbeszéléseihez. A szerzÅ‘désben ingyenesen vállaltakon túli igénylés esetén 1600 Ft / óra + áfa áron.
Faxainak fogadása korlátlanul ingyenes, kifelé korlátozott mennyiségben díjmentes. (havonta 10 db belföldi)
Küldeményeinek postai úton történÅ‘ továbbítása korlátozott mennyiségben lehetséges.
Ha a fentiek alapján eldöntötte, hogy velünk szeretne szerzÅ‘dést kötni, nincs más dolga, mint az ADATLAP-ot kitölteni, és idÅ‘pontot egyeztetni elérhetÅ‘ségeink valamelyikén a szerzÅ‘dés aláírására, így a személyes ügyintézés idÅ‘tartama 10-15 percre rövidül. ADATLAP kitöltéséhez kattintson ide!